niedziela, 10 lutego 2013

Renowacja ołtarza Matki Boskiej w Wiśle Wielkiej

Bloom ma w swojej ofercie usługi z zakresu renowacji małej architektury, pozłotnictwa i sztukatorstwa. Dzieki umiejętnościom, które posiadłam przez lata pracy i dużej praktyki mam przyjemność pracować na rzecz najbardziej wymagających klientów. Zlecenie w kościele pw.Trójcy Św. Wiśle Wielkiej  jest to dla mnie dużym wyróznieniem. Świadczy również o zaufaniu do mojej firmy jakim obdarzył mnie nie tylko ksiądz  proboszcz tamtejszej parafii ale i parafianie.
Takie rzeczy zostają przez wiele lat, więc bardzo się starałam, żeby praca została wykonana perfekcyjnie i w terminie. Niestety okazało się, że cała górna część ołtarza dosłownie rozpadała się w dłoniach i nie było to takie łatwe.
Początek grudnia, święta Bożego Narodzenia za miesiąc. Termin, który założyłam nie uwzględniał rekonstrukcji elementów, które wymagały rzeźbienia. Ołtarz nie tylko został zaatakowany przez korniki, ale również pleśń,  która dokonała ogromnych zniszczeń. Trudno było nawet ustalić z jakiego rodzaju drewna zostały wyrzeźbione poszczególne fragmenty.
Udało się, dzięki wspaniałej atmosferze i dużej wytrwałości.
Osoby zainteresowane informacjami o usługach renowacyjnych  i pozłotniczych zapraszam na stronę    do kontaktu telefonicznego 503 902 552
Justyna Środa




tak wyglądały wszystkie  elementy z górnej części











     

   
  






        





   
montaż





Po renowacji.











1 komentarz :